журналы подразделения новости подписка контакты home

архив
2001 год
2002 год
2003 год
2004 год
рубрики
КНИГА I РИНОК

КНИГА I РИНОК

ВИДАВНИЧЕ ЖИТТЯ

КОНКУРСИ

ПАЛІТРА ФАНТАСТИКИ

ПРЯМА МОВА

ІНТЕРНЕТ-ТЕМА

КОЛО ЛІТЕРАТУРИ

ДИСКУРС

Культреванш

АВАНСИ

гостям
Агентство "Стандарт" предлагает вам подписаться на экномические журналы – лидеры в своей области.
























"Книжковий огляд" – №10, 2004
"Книжковий огляд" – №10, 2004
ВИДАВНИЧЕ ЖИТТЯ
Квінтесенції від науки

Перспективи та ретроспекції

Мабуть, така вже доля у вітчизняних гуманітаріїв – приділяти більше уваги переповіданню ідей інших мислителів, "знавству", історії, ніж брати на себе сміливість сказати щось своє, нехай і в якомусь контексті. Але нові видання вітчизняних філософів, культурологів, цікаві для ширшого кола гуманітаріїв, засвідчують, що ця тенденція зберігається. Коли щось і змінюється, то дуже повільно. Надто сильною виявляється спокуса вдатися до переосмислення написаного колись іншими достойниками.

Не їжте "ядерних" горіхів!
або
Сів метелик на травичку...


Український бойовик з іноземним акцентом

КНИГА I РИНОК
Дещо про ЗМІєловство

ЗМІї заполонили світ. ЗМІї панують у світі. ЗМІї керують світом. Не маємо зараз на меті з’ясовувати, добре це чи погано. Вважаємо набагато цікавішим розповісти про лови-полювання на ЗМІїв із конкретною метою, а саме, як іміджево якнайвигідніше поінформувати суспільство про появу української книги (з огляду на географічну і реалійну приналежність).

КНИГА I РИНОК
Ситуація на книжковому ринку в Україні

ІНТЕРНЕТ-ТЕМА
Всього потроху

ДИСКУРС
Книжковий дім – 2

У минулому числі "Книжкового огляду" ми розпочали огляд новинок, приурочених нашими видавництвами спеціально до цьогорічного Форуму видавців. Разом із цим, наприкінці року з’явилася низка видань, що побачили світ або напередодні Форуму, або ж на цю акцію трохи не встигли, тож про ці видання ми також ведемо мову. В першому "Книжковому домі" оглядали здебільшого наукові та науково-популярні видання, зараз же настав час мемуаристики, прози й дитячого письменства. Але почнемо все-таки з класики

КОНКУРСИ


КОЛО ЛІТЕРАТУРИ
Письменник і читач:
love story із мезальянсом?


Метро.
Нерухома мандрівка


Щоб не здохнуть,
Фройд сміявся


Книга "співачки-письменниці-журналістки" ("всього потроху, нічого досконало"), "…красивої жінки", від фоток якої вже розпирає журнал "Четвер" (не перевіряла їхню придатність для мастурбації, практику якої – в числі інших пафосних речей – наче Йорік із "Короля Літра" Подерв’янського, пропагує авторка, ніби без її підтримки ця справа занепала б у невідомості), Ірени Карпи "Фройд би плакав" за своїм стилем нагадує мені металево-дзвінкий дум-дум загальновідомої завдяки вуличним кіоскам і маршруткам пісні російської групи "Глюкоза":
Я буду вмєста-вмєста-вмєста нейо
Твоя нєвєста, чєсна, чєсна… яйо!

Діагноз для майбутнього

Культреванш
Двигун одвічного регресу

Привіт, читачки! Привіт, читачі! Живі будемо – не вмремо. Вовк не з’їсть – перезимуємо. Попри усілякі виборчі хеловіни, жовтень – класний місяць, адже його двадцять шостого дня народився Той, хто живе в телефонній буді, поет в законі Роман Скиба – себто я. Як ви вже переконалися, я люблю себе піарити, хоча реклама, самі розумієте, ну ду-у-же двозначне поняття. Слово гостеві рубрики – Ігорю Долі.

Крупним планом

Ви вже звикли, що лауреатів "Культреваншу" ми презентуємо не послідовно, чи то пак не хронологічно, тож не здивуєтесь, що героїня цієї подачі є інаагуранткою щойно минулого фестивалю. Імовірно, вона ще й не знає про свою нагороду, оскільки зараз перебуває за кордоном. Ім’я її (і прізвище, звісно) – Юлія Косівчук.


ПРЯМА МОВА
Тарас Федюк:
"Інакше поет не може"


Кажуть, що нині, в перехідну добу виживання, коли загальнолюдські цінності загнані в тінь поруч зі сліпучим сяйвом золотої монети, багатьом не до поезії. Може, й так. А втім, якщо душа у людини чутлива, вразлива, неінертна, завжди знайдеться час для усамітнення й спілкування з хорошою поезією-співбесідником. Такою, скажімо, яку явив нам Тарас Федюк у двох останніх за виходом книжках "Золото інків" і "Таємна ложа", що були висунуті на здобуття найвищої премії нашої держави. Творчість цього самобутнього, багатого на образну стилістику й символіку поета могла б вільно конкурувати на світовому обширі культури. Але ж вихід митця у світ широкий без високоякісних перекладів, без творчих контактів навряд чи можливий. Про це, про функції поезії та деякі секрети творчості Тараса Федюка – в інтерв’ю з літератором.

У режимі реального часу

АВАНСИ
Талантів ніхто не шукає!

Я вже розповідала в минулому числі про свій сон, де чаклун дав мені ім’я, а разом з ним величезну магічну силу. Прокинувшись, я згадала все, до найменших подробиць, окрім, звичайно, імені. Ото й лишаюся звичайною людиною, відповідно мушу працювати, продовжувати цю рубрику, наприклад.
Ім’я – магічне слово літературного процесу. "Я Василь Герасим’юк", – вимовляєш ти, і тобі, не те що б легше дихається, але, безперечно, легше друкується. І слава Богу, бо Василь Дмитрович того варті. Але як ведеться іншим, кому доля, дивний, непослідовний чаклун, дала талант і яскраву особистість, але поки що не наділила чарівною могутністю імені?
Цього разу на болюче запитання відповідає молода авторка яскравої, хоч і подекуди темними кольорами забарвленої прози Майя Степанова. "КРАЩЕ ПОСМЕРТНО, НІЖ НІКОЛИ?"

ПАЛІТРА ФАНТАСТИКИ
Андрій Валентинов: «Жити – зараз. Померти – в громадянську...»

 
© агенство "Стандарт"