журналы подразделения новости подписка контакты home

архив
2001 год
2002 год
2003 год
2004 год
рубрики
СУСПІЛЬСТВО І КНИГА

СУСПІЛЬСТВО І СЛОВО

ВИДАВНИЧЕ ЖИТТЯ

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

КНИГА I РИНОК

КНИГА I РИНОК

ЛIТЕРАТУРНА ВIТАЛЬНЯ

КОЛО ЛІТЕРАТУРИ

ДИСКУРС

МОНОЛОГІЧНІ ЕКЗЕРСИСИ

ІНТЕРНЕТ-ТЕМА

гостям
Агентство "Стандарт" предлагает вам подписаться на экномические журналы – лидеры в своей области.
























"Книжковий огляд" – №3, 2004  - КОЛО ЛІТЕРАТУРИ

Харків як столиця дармограйства

"Я на себе збоку подививсь – я собою ледь не подавивсь"

Нефтегазмашлизинг. Лизинг грузовиков с выкупом.

Слобідське книговидання останнім часом якось усе більше структурується. Наприклад, відоме спілчанське видавництво "Майдан" вирішило започаткувати нову поетичну серію, орієнтовану передовсім на творчість східного реґіону України. Вважаючи, що його "оберігає здоровий консерватизм і руйнує невмотивований модернізм". Себто, Жадана в тій серії, вочевидь, не буде. Натомість першою ластівкою стала збірка "Ходить Хо" харківського поета, автора вікопомної книжки "Жар-птица" і лавреата премій ім. М. Островського та В. Сосюри Олексія Ковалевського. "Це не модерністські чи постмодерністські вибрики й виверти, де за каліцтвом фрази криються фахова безпорадність і несмак", – попереджає читача В. Базилевський. Хоч в анотації до збірки зазначено, що "вона має яскраве постмодерністське стилістичне забарвлення"...

Симулякри від "Основ"

Постмодернізм у форматі енциклопедії

Нефтегазмашлизинг. Лизинг грузовиков с выкупом.

Один з недавніх тижнів у Києво-Могилянській академії пройшов під знаком енциклопедичного постмодернізму. Спочатку відбулося чергове засідання з серії "Зустрічі на драбині", присвячене "ідеї енциклопедії". "Зустрічі на драбині" регулярно відбуваються в залі Періодики Дослідницької бібліотеки Староакадемічного корпусу: запрошуються кілька різнокаліберних "визначних діячів", аби поговорити на яку-небудь актуальну тему культурного сьогодення. Фішка цієї імпрези в тому, що усі доповідачі за відсутності трибуни або сцени мусять видиратись на хитку бібліотечну драбину, і я підозрюю, що деяка частина студентів відвідують ці зустрічі в бравурному передчутті видовища, що за поважна особа нарешті з тієї драбини беркицьнеться. Тоді "Зустрічі на драбині" заборонять як такі, що загрожують здоров'ю і безпеці нації.

Михайло Слабошпицький: "Чи напише детектив письменник, який не може вигадати анекдот?"

Нефтегазмашлизинг. Лизинг грузовиков с выкупом.

Роман жахів Михайлини Омели "Мертва кров", який нещодавно з'явився у видавництві "Ярославів Вал", відразу викликав зацікавлення як у читачів, так і у професійних літераторів. Навіщо потрібна така література? Чим керувалися видавці, випускаючи його у світ? Невже нам усім замало жахів у сучасному світі, переповненому голосними вбивствами і зовсім немістичними кривавими війнами? Невже висока поезія може стати тлом для зображення зовсім непоетичних, навіть цинічних реалій? Про все це у розмові з директором видавництва "Ярославів Вал", письменником Михайлом Слабошпицьким.

"Облом" руйнувати штампи…

Український "бест" і право на унікальність

Нефтегазмашлизинг. Лизинг грузовиков с выкупом.

Осяйні баламути

"Пришла в голову мысль, но не обнаружила там мозга!"

Нефтегазмашлизинг. Лизинг грузовиков с выкупом.

Привид глобалізації вільно шугає по всіх усюдах і царинах, не оминаючи, звичайно, і видавничу галузь. Відвідуючи закордонні книжкові виставки, наші видавці вже впізнають чи не третину представлених там книжок: абсолютно однакові видання в різномовних перекладах бачимо і на Франкфуртській, і на Варшавській, і на Московській виставці, як і на українських книжкових розкладках. Уявляється глобальне стандартизоване майбутнє, коли в декількох куточках світу матимемо декілька корпоративних видавничих монстрів, продукція яких складатиме до 80% світового книжкового ринку, тоді як решта 20% набиратиметься за рахунок дрібненьких локальних бідосьок з інтелект-просвітницькими ідеалами, що вишкрябуватимуть гроші і гранти на 1-5 тис. примірників своїх оригінальних видань для 1-5 тис. інтелігентних обранців, об'єднаних усвідомленням власних культурних висот і снобізмом щодо "масової культури".

 
© агенство "Стандарт"